Δυνατότητες του Autodialer
Εύκολη εισαγωγή και διαχείριση επαφών
Εισάγετε και οργανώστε σε ομάδες όλες τις λίστες των επαφών σας χρησιμοποιώντας τον τηλεφωνικό κατάλογο.
Answering Machine Detection
Αν αναγνωριστεί αυτόματος τηλεφωνητής, το σύστημα μπορεί να παραμετροποιηθεί ώστε να μεταδώσει το ίδιο ή διαφορετικό μήνυμα ή να μην μεταδώσει μήνυμα και να τερματίσει την κλήση.
Εκτροπή κλήσεων προς οποιονδήποτε αριθμό
Όταν οι παραλήπτες των μηνυμάτων σας δείχνουν ενδιαφέρον, μιλήστε άμεσα μαζί τους συνδέοντας τις κλήσεις με εκπροσώπους σας και επιτύχετε άμεσες πωλήσεις.
Προσωποποιημένα Φωνητικά Μηνύματα
Προσωποποιήστε τα μηνύματα σας μέσω του πρωτοποριακού μηχανισμού Text to Speech. Πολύ χρήσιμο όταν πρόκειται για ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις.
Εύκολη εισαγωγή μηνυμάτων
Μπορείτε να δημιουργήσετε φωνητικά μηνύματα για τις καμπάνιες σας, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
-
- Ηχογραφήστε ένα μήνυμα χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο σας
-
- Ανεβάστε από το PC σας ένα μήνυμα που έχετε ήδη ηχογραφήσει
-
- Δημιουργήστε ένα μήνυμα χρησιμοποιώντας το μηχανισμό text2speech (tts)
Υποστηρίζονται οι εισερχόμενες κλήσεις
Αν κάποιες από τις επαφές σας σας καλέσουν, θα ακούσουν το μήνυμα ακριβώς σαν να τους είχατε καλέσει εσείς.
Εμφάνιση του τηλεφώνου σας στην αναγνώριση
Όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούνται από το λογαριασμό σας, μπορούν να εμφανίζουν το δικό σας τηλεφωνικό αριθμό στην αναγνώριση κλήσεων.
Μεταβλητό Ring Timeout
Μπορείτε να ορίσετε πόση ώρα θα χτυπάει το τηλέφωνο μέχρι κάποιος να το απαντήσει.
Ωράριο Λειτουργίας της υπηρεσίας
Μπορείτε να ορίσετε τις ώρες στις οποίες θα πραγματοποιούνται οι κλήσεις σας. Αν απευθύνεστε σε επιχειρήσεις, η υπηρεσία θα καλεί από τις 09:00 έως τις 18:00. Αν απευθύνεστε σε οικιακούς χρήστες τότε η υπηρεσία θα καλεί από τις 09:00 έως τις 14:00 και από τις 17:00 έως και τις 21:00. Σε περίπτωση που η διενέργεια των κλήσεων δεν έχει ολοκληρωθεί την πρώτη ημέρα, το σύστημα θα σταματήσει αυτόματα να καλεί το βράδυ και θα συνεχίσει το επόμενο πρωί.
Αναλυτικό ιστορικό κλήσεων
Η υπηρεσία σας δίνει πλήρη στατιστικά στοιχεία για την έκβαση της καμπάνιας σας, όπως, για παράδειγμα, τη διάρκεια κάθε κλήσης.